Furcsa látni, hogy mostani óriáscégek a jelenlegi letisztult céglogóik helyett az induláskor miket találtak ki.
Amennyiben a semmiből teremtünk vállalkozást, akkor csak reménykedhetünk benne, hogy sikeres lesz, de a logót akkor is igyekszünk úgy megválasztani, hogy figyelemfelkeltő legyen. Mai szemmel nézve a legnagyobb elektronikai gyártók elég vicces megoldásokat választottak.
Microsoft: az 1970-es évek tipikus kinézetét tükrözi, mintha egy akkor diszkó hirdetné magát, mai szemmel tiszta nosztalgia.
Apple: ki hinné, hogy emögött a logó mögött a mai kor - sokak szerint - túlárazott termékei állnak?
RCA: Mit szeretnek az emberek? Állatokat, gyerekeket, és fedetlen kebleket! Akkor legyenek az állatok, azok nem kérnek pénzt a szereplését.
Canon: a kínai piacokon kapható elmebeteg susogós ruhák mintázatára hajazó logó akár még tetkómintának is jó lenne, ha valakinek erre van igénye.
AT&T: ide nem is szükségeltetik semmiféle kommentár.
Nintendo: Mario "hazájának" logója így olyan, mintha a Marlboro dobozára nyomták volna a nevet, de még némi Pepsi utóízt is vélhetünk felfedezni a kompozícióban.
IBM: mintha a Planet Hollywood inspirálta volna, vagy a Superman című sorozatban Clark munkaadójának épületén díszelgő földgömböt látnánk.
Kodak: egy kicsit az akasztófa játék juthat róla eszünkbe:
Xerox: egy jól kigondolt logó, igazi nosztalgikus kinézettel, ha mai szemmel tekintünk rá.
Nokia: Finnország és a halak...connecting fish?
Google: tény, hogy nem rendelkezik sok-sok évtizednyi múlttal, éppen ezért a logója sem annyira régies, de azért itt a helye.
Firefox: kicsit olyan, mintha az óvodában a gyerekek azt a feladatot kapták volna, hogy rajzolják le a Magyar népmesék című rajzfilm egyik jelenetét.
Facebook: Al Pacino arca büntet!
Twitter: a Bazooka rágó gyártói megirigyelhetnék.